I fröken Zilverframe's huvud just nu..

  • Jag är arg på Linis - hon vägrar hjälpa mig med min fitt psykologi.
  • Psykologi b är skit. Det blir aldrig klart för fan.
  • Jag har sjungit så jävligt mycket att jag är helt hes - och numera låter det nästan bra. Ni vet lite sådär whiskyröst på ett sexigt sett? Eller det kanske bara är i mitt huvud?
  • Jag hade en mardröm i natt som var ett riktigt wakeup call. Hur jag ska komma ifrån detta vet jag absolut inte.
  • Linis gillar inte att jag skicka sms där det står "Get your skinny ass over here!" Jag fattar inte varför.. Man blir väl hellre kallad skinny ass än fat ass? Ass, ass,ass,ass ja, jag är väldigt uttråkad.
  • Jag har snott en mattebok från skolan som jag ska bräna upp när tvåan är slut. Bara för att jag kan. Jag är ond! Jag är cool!
  • Ålderskris, ålderskris..
  • Min höginlägg som skrevs förra sommaren kommer snart komma tillbaka känner jag.. Minns ni?
  • Alla foto som kommer tas nere i Spanien kommer vara på Linis och en kräfta. Jag och mitt irländska blod kommer dö.
  • Jag borde göra min läxa...
  • Undra om man kan fettsuga fingrarna?

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0