Kvällens tre problem:

Efter min lilla "jag-har-gått-in-i-väggen-prata-inte-med-mig-bitch" fas är jag nu glad igen. Det blir sådär när man får alldeles för mycket att göra. Tur att sommaren är nära iallfall!

Just nu har jag tre problem:

1)
Mamma tvingar mig att kasta de flesta av mina skokartonger. Jag förväntar mig inte att ni ska förstå men jag har problem. Eftersom mina skor är mina bebisar så är skokartonger mina bebisars hem. Hänger ni med? Hon tvingar alltså mig att kasta mina bebisars hem. Fan, jag har allvarliga problem - jag måste kasta kartongerna!



2) Jag har ett "A" inristat på min arm. Anledning? Det finns ingen. Alex är störd bara.




3) Mamma lagar fisk. Ueh! Jag äter bara lax annars får de va! Som tur va hade vi en fruktskål som var påfylld! Fruktsallad!♥



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0