Lady gaga pratar svenska

Godmorgon (?)

Jag har sovit i si så där över 14 timmar nästan. Helt sjukt. Men när man har så ont så vill man bara sova..och ta värktabletter. Jag lever nu iallfall.

Nog om det!
Jag hittade en skitcool video!
Det är Lady Gaga's musikvideo till paparazzi där Alexander Skarsgård är med! Inte nog med det så pratar dem svenska, rätt så kul tycker jag! Jag har en sak för amerikanska saker som har en svenska koppling. Här har ni videon iallfall.

Paparazzi - Lady GaGa from Emilio Moreno on Vimeo.

Och eftersom videon försvann kan ni istället se den här.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0