Mina nya skor?

Ursäkta för den här extremt fula bilden men bilden från dinsko.se ville inte funka!


Efter skolan tog jag en runda inne på Jägers med mor. Så klart hittade jag vägen in till skobutiken rätt så snabbt. Och just nu är jag på jakt efter ett par snygga gladiatorskor men jag hittar aldrig dom där perfekta men idag hittade jag ett par väldigt snygga.. eller väldigt fula? Jag vet inte om jag älskar dom eller hatar dom. Mamma hatar dom och det sa hon rätt ut och då säger ju min inre röst bara "Köp dom! Hon är 40+ och vet inte vad hon snackar om!" (Sorry mor men sanningen svider, you know I love you!) Så vad tycker ni? Är det något jag borde köpa eller ska jag skita i dom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-04 @ 17:49:59
URL: http://hallows.blogg.se/
Postat av: frida

KÖP KÖP KÖP! skitsnygga

2009-05-04 @ 17:50:41
URL: http://hallows.blogg.se/
Postat av: Linis

NOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-05-04 @ 18:20:36

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0