Nästa steg

Efter en dag i köket är jag helt jävla slut. Jag fick stå och hacka/skiva lök i tre, ja TRE timmar så nu känns det som min arm ska åka av när som helst. Resten gick iallfall bra, jag och Alex hade koll.
Dock var dagen lite deppig, vi kom på att vi bara går i samma klass i tre till veckor sen splittras vi. Och byter skola. Det finns dagar som man verkligen hatar klassen men den har sin charm ju? Jag och min "allting har sin charm - det gäller bara att öpnna ögonen och se den!" Ja, även vi måste växa upp. ÅLDERSKRIS.


Efter skolan stack blev det ett besök på Espresso House. Som alltid efter köket. Det går inte att åka direkt hem - man måste åka och varva ner någonstans.
Efter ett väldigt underligt samtal kom jag på att Miss Red har kommit till nästa steg i vårvänskap. Äckelsteget. Vad det innebär behöver vi inte gå in på men vi säger så här: detaljer är inget vi undviker längre. Inte ens om det gäller samtal om rakning eller inte rakning. Även vi har vår charm.

Kommentarer
Postat av: Petra

True honey, true.

Och det ska vi inte undvika mer heller :)

2009-05-09 @ 13:57:30
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0