orange Malin

Ja, jag har varit klantigt igen..

Igår efter jag duschat orkade jag inte gå in på mitt rum för ta min lotion så jag snodde syrras som redan fanns inne i badrummet. Tyvärr tänkte jag inte på att hon använder en brun utan sol lotion och när jag vaknade upp i morse var mina handflator helt gulaktiga och äckliga. Typiskt mig, nu ser det ut som jag är smutsig eller något. Och värst av allt så går det inte bort! Bajs också..

Det kanske inte syns så mycket på bilden men för att se vilken skillnad det är på färgen på händerna så måste man kolla mellan fingrarna.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0