Plugg musik

Ja, jag borde verkligen arbeta hårdare på mitt psykologibajs. Men efter att skrivit en sidan känner jag mig väldigt duktig och känner att jag är värd en kort pause! jag funderar på att lägga upp en video från mattelektionen också fast det känns som det är väldigt mycket Adam över dem.. Kanske om jag är tillräckligt uttråkad så får ni även en sån!

Jag tänkte dela av mig med lite av min "plugg musik". En liten blandning av lugn musik som är skönt att arbeta till och lite tuffare musik som skriker åt mig att sluta lata mig och arbeta hårdare! Ja, jag vet - jag är så jävla sjuk i huvudet och jag skyller det på mina föräldrar! hej mamma, hej pappa!
Och för er som inte känner mig så bra - ja, jag har jävligt blandad musiksmak! Det blir så med en pappa som lyssnar på rock och en mamma som älskar 80-tal. Jag har en musiksmak för varje personlighet som jag har. Och det är en del..




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0