there's something wrong with the world today



Och för er som inte är lata och orkar läsa ett helt inlägg får det här:
(Ja, eftersom videoinlägg är så uppskattat så gjorde jag ett till, funderar på att ha ett i veckan. Vad säger ni?)

Iallafall, tillbaka till dagen. I dag har det varit kaos! Det är som sagt något fel på universum idag! Allt har bara blivit konstigt..
På idrottslektionen var det paddling. Dock inte för mig, Alex, Petra och Jessica. Vi gick till en brygga och satt oss för att se när alla paddla förbi och tur var det! Ungefär 25% av alla som hade idrott ramla i kanalen och vi har foto på det! Så klart vill all åt fotona nu och dom finns på min FB för er som är intresserade och det är klart att ni är det! Haha



Sen påvägen hem var det total trafikkaos. Jag vet inte vad det var som var fel men det var bilkö från triaglen till södervärn och till slut tröttnade folk på att stå i kö så dom byte fil och körde mot trafik där det fanns andra bilar och tillslut fick det inte att komma fram eller bak så alla bussar fick kasta av sina passagerare. Så där fanns runt 30 bussar, 20 bilar och 500 människor som blev arg för dem blev avkastade. Som sagt kaos.



Hoppas ni orka läsa allt detta men chansen är inte stor..

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0