Tisdag

Så, försenad igen. men istället för att springa till hållplatsen eller ta nästa buss kör jag med det säkra kortet. Jag slår på charmen och går in och väcker mamma som är ledig. "Mammaaaaa, du vill inte köra mig till skolan?" Fast idag var hon inte svårare att övertala, jag tror jag börjar förlora min talang!

Eftersom det är tisdag idag så kommer ja bara he en lektion och sen bara "hittepå lektioner" aka projektarbete och idrott. Sen ska vi till tingsrätten för se en rättegång om en misshandel.

Nu ska jag iväg till skolan, puss!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0