Torsdag

Hej alla mina beundrare!

Har varit en lugn dag i köket fastän all skit och rykten som går omkring men hey, that ain't my problem. Jag sköter mitt och säger bara min åsikt. Så puss på det!
Var i fiskspisen idag vilket vi inte gillar. Fast sen höll Alex på med sina stora knivar också som vi inte gillar!
Alex + stora knivar + värme = Rädd Malin som jag så smart kom på!

Efter skolan blev det en fika (som alltid) med Frida, Petra och Alex.
Jag och Petra kom även på att vi har the same taste in men! And that ain't good. Men vi kom på lite regler, haha.



Ni får en bild på Blondie översnygga tatuering!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0