En underbar måndag

Hej darlings!

Skoldagen har gått väldigt snabbt.
Den började med matte - jag fick G på NP! Jippie, jag har en hjärna!
På mentorstiden blev vi bombade av Is-musik (dvs musik från Island) och Is-godis som lukta fiskmat. Och allt var Felix fel eftersom han hade tagit med sig allt från Island där han
Sen gjorde vi en undersökning på samhällslektionen och som tack fick vi varsen biobiljett!
Efter det var det lunch men eftersom Petra glömt sitt matkort och vi hade lång lunch så drog jag i väg dem till mitt favorit thaiställe i hela Malmö - thaithai! Mums!

Sen var det nog inte så mycket mer, jag fick tillbaka mitt NP i engelska som fick bättre än förväntat.

Efter skolan följde Alex, Petra och Marcus mig till polishuset för hämta mitt pass sen blev det en runda in på espresso house. Det är ju vår rutin!

Idag hittade även Alex min kamera vilket bidrog till ungefär 7 videos. 5 videos på mig och Adam som blev alldelses för konstiga och 2 på mig och Petra som jag nog tänkt lägga ut snart!

Pusspuss!

och just det! Jag blev lite kär idag! ^^


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0