Jag ska sluta använda parfym

Hejhej!
Jag var som sagt hon polisen imorse och ordna med mitt pass.
Eftersom man får vänta en evighet där så gick jag in och tog nummerlapp och vänta medans mamma pakerade bilen. Jag satt mig ner på en bänk för att vänta på mor min och på andra sidan av bänken satt där en kille som var några år äldre än mig. Bara någon sekund efter jag satt mig ner så vänder han sig mot mig och börjar stirra som fan. "Toppen, jag satt mig ner brevid en galning" tänker jag bara. Och inte nog med det så närmar sig kille mig och börjar lukta på mig! Ja, LUKTA. Jag trodde jag skulle dö. Jävla idiot.
"Är det du som luktar?"
"Vaa?"
vad fan är hans problem? Jag luktar för fan inte illa - jag använder ju parfym?!
"Det kom sån lukt nu när du satt dig här, använder du parfym?"
"Ja, klar jag använder parfym?"
Var är närmsta utgång, hjälp polis!
"Okej, för du luktar övergott, på riktigt!"

Killen reser sig sen upp och går ut och röker. Jag får panik och undrar vad det precis var som hände men mamma kom in och lugna ner mig.

5 minuter senare kommer killen in och sätter sig på bänken bakom mig. Han han nu även en kompis med sig.

"Ey, mannen, den bruden där *pekar på mig* luktar övergott, lukt själv!"

Mamma börjar gapaskratta och jag känner att paniken kommer tillbaka. Jävla galningar, jag ska fan ta och hyra en livvakt!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0