VARNING: EXTREM ILSKA!!!!

JÄVLACPHORAKYSSMIGNÅGONSTANSDINJÄVLAFITTA!

FAAAAAAAAAAN VAD JAG ÄR ARG!!!!
Jag hoppas ingen tar illa upp av att jag svär så jävla mycket!

Fitthelvetes jävla rövSverige! Fan vad jag hatar Sverige!

Ni kanske vill veta vad det är?

Jo, svenska MTV ska tydligen inte sända MTV movie awards live! Fattar ni?! INTE SÄNDA! Vad fan är deras jävla problem?! MTV som MTV. Dem sänder ju allt annat skit?! Har Sverige inte röstat precis som alla andra länder? Dem sänder ju alla andra awards saker! Fan vad jag är arg. Jag ska skicka ett hot mail och skriva att jag ska spränga hela MTV buggnaden i New York eller något. Jävla surfittor. Är det meningen att man ska nöja sig med några jävla youtube klipp efteråt eller? Fan ta dom!
Man måste alltså ha en box som tar in MTV från Usa. Snälla säg att nån har de som jag kan se de hos?


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0