Videoinlägg

God morgon mina prinskorvar! :)

Har precis vaknat, min klocka ringde aldrig, vi hade tydligen haft strömavbrott i natt. Tur att jag inte skulle till skolan idag då.
Nu ska jag göra mig iordning och så, om 2 timmar sticker jag och pappa till Roskilde för att tatuera oss, eller han tatuera sig och jag fylla i min. Är väl hemma igen vid 8 ikväll. Och om ni har riktig tur (eller otur) så kanske jag blir riktigt uttråkad och spelar in ett videoinlägg! Annars ska jag tvinga mina kära klass kompisar att göra ännu ett imorron i skolan. Tycer det är på tiden att ni får ett sånt!

Pusspuss


Rob vill också kunna höja ögonbrynet som sin kära flickvän (jag)!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0