Whatever

Om ni vill veta så är jag väldigt arg/sur på allt som har med Twilight att göra just nu. Bara så ni vet.

Whatever, jag ska lägga mig och se Britney: For the record nu och böla lite innan jag somnar.
Är inte alls pigg på att ha engelsk NPprov i morronbitti. Kom igen! Klockan 8 på morronen?
Räcker det inte att jag har så mycket läxa att jag tror jag dör redan?
Lina har iallfall lovat att banka in lite matte i mitt huvud under helgen så jag får godkänt på matte NP.
En månad kvar sen är det sommarlov. En månad.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag gillar verkligen denna bilden.

Den känns väldigt Bella, på något sätt.

Som när Edward har dragit, men hon har Jacob. Som att hon ska titta bak, och så står han där, som en riktig vän.

2009-05-09 @ 14:00:20
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0