fall



Hejhej!
Jag skulle egentligen jobbat i fredags och igår men jag har stannat hemma istället. Precis som jag tänkt göra imorron. Jag måste jobba på att få bort ångesten. Från och med tisdag så är jag ledig till nästa onsdag eftersom jag sticker till London men sen är allt ett frågetecken. Praktik, skola eller sjukskrivas? Jag orkar inte tänka på det nu.

Nu vill jag bara tänka på att jag snart kommer vara i London. Jag har börjat att tvätta en jävla massa och skriva packlista och ta fram allt sånt som behövs ta fram. Detta gör mig väldigt glad.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0