Fredag den 13


Att vakna upp och ha drömt om allt som man har ångest över och mår dåligt över är inte kul. Att sova är den tiden man faktiskt kan slappna av och må bra men inte nu längre. Nu mår jag verkligen dåligt 24/7.

Och min kära vän Lina är i New York nu. Usch, jag vill också försvinna och resa bort. Bara 12 dagar kvar till London. Vilken tur att jag boka en resa vid den här tiden, den här tiden när jag mår dåligt och verkligen behöver komma bort. Rätt så bra gjort måste jag säga.

Nu måste jag till praktiken - Fredag den 13, ja, vi ser hur dagen går..

Jag ber om ursäkt för en väldigt deppig blogg just nu men det är så jag mår.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0