NEW MOON



OH MY FUCKING GOD!

Ni har ingen jävla aning om hur jävla bra New Moon var. De va verkligen perfekt. Den var precis som boken. Och boken är ju perfekt den också och man tror ju att den är så bra som den bara kan bli? Ja, dom får detaljer som dom har ändrat i filmen har dom ändrat till det bättre. Helt sjukt. Twilight kan slänga sig i väggen!
Fast filmen framkallade lite tårar så va den så bra som den bara kunde bli. Jag hoppas jag inte ger er för höga förväntningar nu, haha.

Hela kvällen var verkligen super bra. Tänk er 640 twilight fans som ser twilight tillsammans och new moon för första gången. Under hela twilight va det skrik och "grr"-ande. Och New Moon.. det går inte ens att beskriva vilken känsla det var i salongen.
Första gången Edward dyker upp - skrik och applåder. Och nu pratar vi skrik.
Första gången Jacob dyker upp - samma sak.
Första gången Jacob är utan tröja - ni vill inte ens veta.

..och slutet. Jag trodde folk skulle springa fram och bara skika "ge mig mer!!!"

Jag ska sluta prata om twilight nu.

Och vet ni vad? Man fick en speak peak på Breaking Dawn! aaaaaaaaaaah! Jag ska se den igen snart snart snart!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0