små tankar i en stor värld.



Idag tändes ett litet ljus i min mörka värld.
Imorron ska jag få se New Moon. New Moon kommer att bli levande.

Och om en vecka kommer jag befinna mig i en stad i ett främmande land. Ett land som är långt ifrån allt som får mig att må dåligt. I 6 dagar kommer jag om mina vänner le och må bra. Och jag kommer prata engelska utan att vara alkoholpåverkad.

Detta väcker hopp. Men samtidigt så vet jag att tiden går snabbt när man har kul. Veckan kommer gå förbi snabbt och sen är jag tillbaka i skiten igen och alla ljus i mina lilla värld kommer att släckas.




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0