07:52



Go´ morron!

Ska snart gå till bussen, jag tänkte bara "blogga av mig" lite först.
Veckan kommer, förhoppningsvis, gå snabbt. Jag jobbar idag, ledig imorron, jobbar kväll på torsdag sen jobbar på fredag. Sen är det bara 2 veckor kvar till höstlovet (och min 18-års dag!).

Imorron blir det spexfoto och jag ska ta massa backstage bilder! Och på torsdag ska vi prova våra studentmössor!

Och jag har nog bestämt mig, jag kommer nog inte vara kvar på min praktikplats och ska snacka med min lärare om det imorron. Jag gör ju bara samma saker hela tiden och eftersom det är buffé varje kväll finns det ju inga andra saker att göra. Det är samma buffé varje kväll vilket innebär samma recept dag in och dag ut.  Jag har inte fått lära mig något nytt och får bara vara på kallsidan. Not kul.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0