18 fucking år!


Såhär såg det ut hos mig inatt när klockan slog 00:00! haha

Första dagen av min firande är avklarad - två kvar! mohaha

Så idag fyller jag år! 18! Nu är jag faktiskt vuxen..ålderskirs.. haha

Jag fick jättefina presenter av vänner och familj som jag tänkte ta lite foto på och lägga upp.

Ikväll fortsätter 18års firandet! Jag och malin ska ha maskerad ihop hemma hos henne och jag ska vara drumroll, please... vampyr! haha What else? Fast mina fangs vill inte fastna så jag får nog köpa ett par såna barnsliga haha.

Nej, nu ska jag äta frukost - med champange. Jag ska dricka champange hela dagen, det får jag lov. Jag fyller år!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0