Favorit i repris!


Jag satt och kollade igenom mina youtube's vidoes och tänkte lägga upp några som jag tyker är roliga iallfall.
Enjoy!


Över 300 visningar. Jag gissar på att någon är lite ego? Iallfall. Adam försöker prata ungerska.. eller något sånt.


Tulle är sig själv kan man säga. Vidoen avbryts dock eftersom vi skrattar för mycket efter att Tulle tror att Adam är Pinkie (min cykel). Don't ask.


Jag och Lina är på en invigning och träffar på några överbefriskade män.




Peppe och Fanny gästvidoebloggar! Ja, Petra "va fan bloggar man om?" Du verkar inte ha det problemet längre ^^


Fannys blick är värd guld. Ni anar inte hur glad jag är över att jag har den här vidoen! haha


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0