Gårdagen!



Igår provade vi som sagt våra studentmössor.
Jag blev väldigt nöjd med min mössa fast jag vet inte om jag ska ändra så hela mitt namn är med i stället.. ångest! Man har fram till jullovet att ändra på sin beställning så jag har ju lite tid på mig..

Jag jobbade som sagt även kväll igår för första gången. Usch det var inte kul! Mina fötter var helt döda efteråt. Och det var väldigt mycke "ketchup-effekten" öven hela kvällen. Man gjorde ingenting på en halvtimme sen var det full gång i en halvtimme. Jävligt jobbigt..

Och nu ska jag iväg till praktiken - igen. Det va ju inte ens 12 timmar sen jag gick därifrån..


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0