idol-time!


Här får ni ett smakprov på hur jag och alex kommer se ut den 4 juni 2010!

Efter att ha spenderat två dagar tillsammans med sin klass känns det förjävligt att vara tillbaka på praktiken. Blä! Men jag blev vän med praoeleven som är där, fast det var hennes sista dag idag. Och jag kände mig jävligt gammal jämfört med henne. Det är bara 3 år mellan oss men det kändes som jag var 30+ och fatta inte alls vad hon snacka om vid vissa stunder. Hemskt.

Jag har en massa mail och saker som jag måste skriva/svara på nu. Vad mogen jag känner mig när jag säger så, haha. men man orkar verkligen inte med sånt på vardagen så jag får göra det nu innan idol börjar.

pussar♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0