malin - världskändis.



Jag håller på att bli galen.
Jag är så jävla uttråkade att det bara inte finns.
Jag väntar på att Lina ska sluta jobba så vi kan hitta på dumheter.

Så nu sitter jag bara och sjunger toner som inte ens existerar. Jag funderar starkt på att börja filma mig själv när jag håller på så här och sen lägga in det på youtube. Jag skulle fan bli världskändis då.  Folk skulle dö av garv. Jag jag skulle dö, fast av pinsamhet. Men folk skulle älska det. Om det finns något människor älskar är det när andra skämmer ut sig eller skadar sig.

Yes, jag ska sååå börja spela in filmer på mig själv när jag göra pinsama saker. Saker som oftas min familj och mina nära vänner ser.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0