nattens dröm



Jag hade en jättemysko dröm i natt!

jag var hemma hos familjen Piros där hela deras släkt var på besök från Ungern. Inklusive Petras vän David.
Jag var jätteexalterad över att träffa David och när jag gick fram för att hälsa på honom så springer han ifrån mig! Jag börjar då springa efter honom (utan att veta varför, jag ville ju bara hälsa). Efter att jag sprugit ett tag träffar jag petra som säger till mig att fortsätta jaga honom så det är precis vad jag gör.
Efter ett ta ser jag Linni, Petras lillasyster, som är jättearg på mig. Tydligen hade David sagt till henne att jag hade slagit honom.
Sen blev det väldigt mycket drama och drömmen slutade med att hela Petras släkt stod och skrek på mig.

Jag undrar om detta är ett tecken på att David inte kommer gilla mig? Nu blir jag helt nervös.




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0