Nu jävlar ska ni få höra!


Väldens sjukaste sak hände för en stund sen.
Så om ni gillar, skvaller, drama och catfights - lyssna på detta!

Dom flesta vet att jag är rätt så kaxig och hamnar rätt så lätt/ofta i bråk. men så ser jag det inte, jag ser det mer som att jag inte tar någon skit och står upp för mig själv och mina vänner. Ingen annan har rätt att få någon annan att känna sig mindre på något sätt!

Iallfall. Detta hände:

Jag och Malin sitter på bussen och snackar om hur jag fick herpes efter att strular med en kille på en fest. Vanlig läppherpes som gick över efter några dagar. Sorry men smaskigare än så blir det inte.

Jag vad cool jag är som kan bjuda på mig själv på detta sättet.

Efter några hållplatser ser jag att en gammla klasskompis som hoppar av bussen och ringer någon.
Inte tror jag att hon hörde vad vi snackade om...

Kommer hem, loggar in på FB och ser en annan gammal klasskompis status:
"Grattis till könssjukdomarna gumman!"

Inte tror jag det handlar om mig tills jag ser någon som kommenterat statusen:
"Va? Jag vill höra - tell me!"
"Ring *tjejen från bussen* hon berättade för mig."


Nu blir jag arg! Ingen ska snacka om mitt privatliv på facebook!
Jag uppdaterar min status, ni som en nyfikna kan kolla där.

Tjejen tar bort sin status och skriver en ny:
"Kan ingen ta ett skämt?"

Jag kommenterar:
"det kanske inte var ett roligt skämt?"

Tjejen tar bort allt hon skrivit, ber om ursäkt till mig, "gillar" min status, ber mig adda henne så hon kan be om ursäkt och skickar ett "förlåt-mail".

Det är så det går till mina vänner.
Låt ingen trampa på er!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: fan vad cool jag är som kan bjuda på mig själv och berätta för alla som är nyfikna att jag fick herpes och sen säga till tjejen rätt ut på facebook så alla kan se det och kan se tjejen be om ursäkt. Jag bjuder på mig själv som fan men rätt ska vara rätt. Jag bryr mig inte om att folk skvallrar om mig - jag skvallrar ju om dom! Rätt ska vara rätt. Men ingen ska ta upp mitt privatliv på facebook. Håll det för er själva.

Keep talking shit about me, you're making me famous


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0