slut på veckan



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

Jag har verkligen ont i hela min kropp! Jag är full med blåmärke och svullnader. Riktigt snyggt måste jag tillägga.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Jag fördriver tiden med att sjunga fredagsmys, det är min nya favoritlåt!

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!

Efter praktiken åkte jag in till stan med syrran och pierca hennes läpp. Herregud vad nervös hon var! Skitkul..tills hon blv helt vit i huvudet. Då blev jag lite rädd att en exorsisten scen skulle spelas upp om ni fattar vad jag menar..

Pussar♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0