Take a look at yourself and then make a change



Vill ni veta en sak?!

Jag har HÖSTLOV!

motherfucking höstlov!

Underbart!

(ja, jag fick ledig av min praktikplats för vara på årets kock imorron men tydligen ska jag inte vara där heller så hey, jag är ledig!)



Igår träffade jag som sagt min andra halva. Jag kan gissa att hon fick en lite "twiligth överdos" när hon följde med mig, Peppe och Frida och hämta våra biljetter. haha
Sen blev det en fika med alla mina söta små flickor. En fika för pengar som jag egentligen inte har råd med..

Nu ska jag mysa med mammi.

pussar


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0