the way you make me feel

Hey babe!

Så gårdagen blev ju bra. Några shotar tequila, några shotar för mycket tequila kanske jag ska säga?

Jag var väldigt nöjd med mig själv när jag upptäckte att jag gick ifrån festen med ett par hela strumpbyxor - detta händer nästan aldrig kan jag säga er. Men såklart va lyckan inte så lång.
Pernilla och Frida ville inte lyssna på mig när jag sa att vi fick åt fel håll och efter en stund finner vi oss på en pakering med staket runt om. Och går vi runt om? Nej, vi klättrar över. Onyktra - ni kan ju gissa hur det gick? Jag fastnar iallfall uppe på staketet (med min strumpbyxor - what else liksom?) Och jag kommer verkligen inte loss så jag börjar dra som ett djur. 2 sekunder senare låg jag på marken med värlens håll i röven (och inte med det hållet som ska vara där kan jag tillägga..) Så nu har jag lite blåmärke överallt.




härliga shotglas eller?


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0