torsdag


Fan vad jag hatar blogg.se, har inte kunnat logga in på evigheter!

Jag försov mig imorse. Blev väckt att Frida fem i 9 imorse och fick panik - jag började 9! Så jag fick springa till bussen och kom en timme försent..typiskt. Jag missade även min läkartid som jag hade imorse.


Efter praktiken tog jag en låång fika med Peppe. Vi satt nästan i fyra timmar på espresso house och snackade om allt mellan himmel och jord.

Vi stod även och skrek på storgatan när vi såg postern inne på Sf! New Moon postern har äntligen kommit upp!


Dålig mobilbild men såhär såg det typ ut ^^





Kommentarer
Postat av: Petra

Hihi. Det var jätteskoj att fika med dig idag! Och shit vad vi ska sno de där enorma poser sakerna alltså! Glad att du finns, Malin :)

2009-10-15 @ 22:51:29
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0