23 september


Det blir nog inget mer mobilsurfande för min del - om det inte är väldigt viktigt förstås. Tydligen så är det inte så billigt att vara uppkopplad på internet med mobilen.. Typiskt.

Jag ska snart sticka till praktiken. Bara 3 dagar kvar av veckan! Fan vad veckorna går snabbt när man är på praktik, det har redan gått 5 veckor! Imorron kommer min mentor på restaurangen och av nån anledning är jag nervös, fråga mig inte varför.
Och vecka 41 ska vi tydligen ha en liten praoelev hos oss i köket. Stackars lilla nia jag ska ge honom/henne alla min tråkiga sysslor. mohaha

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0