ajajaj



Vaknade upp. Huvudvärk och ont i halsen. Mår verkligen inte bra men samtidigt känns det som det kommer släppa under dagen, bara en sån där "sjuk för en dag"-sjukdom. Så ska jag stanna hemma från praktiken och dricka massa te och antagligen gå dit imorron? Eller ska jag sluta vara så jävla löjlig och gå dit och riskera att bli sjukare (om det nu inte är en sån "sjuk för en dag"-sjukdom.) Fast jag har mått lite dåligt tidigare i veckan så chansen är att jag håller på att bli sjuk på "riktigt". Nej, vet ni vad? Jag sjukar mig, sätter på en kanna te och lägger mig och läser en bok.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0