En liten hemlighet..


Dom flesta kanske inte veta detta men jag älskar att sjunga. Jag saken är den att jag kan sjunga - på riktigt! Jag kan sjunga väldigt bra ska jag säga er och jag skulle verkligen satsa på att bli sångerska om det inte va för en liten detalj.

Jag ser ut som en idiot när jag sjunger. Det är sant, ni ska till och med få ett litet bildbevis..


Som ni ser så är detta de enda som håller mig tillbaka från att bli en världsartist.


Ibland funderar jag på bli komiker, jag menar - jag har ju talangen att bjuda på mig själv? haha



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0