fuck no!

Okej, vad blir lättast?
Att skriva ut förfalskade papper på att jag har fått svininfluensan och skicka till min praktikplats eller att skicka dit en brevbomb?
Eller har ni några andra bra förslag så får ni gärna dela med er!

Som ni kanske fattar så har det skitit sig på praktiken...
Personalen där har blivit så extremt otrevlig att det inte finns. Och om dom inte kommer med kommentarer så ignorerar dom en. Bitches..

Iallafall, jag ska vänta ut veckan och se hur saker blir och om det inte blir någon förändring så tänker jag inte gå dit mer. Så antligen får jag hitta en ny praktikplats eller vara i skolan.
jag tänker inte ta sån skit och om jag kommer göra det så kommere det sluta med att jag gör någon illa..
Jag vägrar gråta hela tiden och känna mig värdelös. Ingen ska få mig att känna mig sådär.


Kommentarer
Postat av: Petra

Nemen honey! Fan ta svinen! Hur blev det såhär? Känn dig inte värdelös, du betyder jättemycket för många, mig också :)

Tröst latte imorgon med mig? Puss

2009-09-08 @ 22:29:55
URL: http://petrapiros.blogg.se/
Postat av: lika bra att skriva namnet, du söker upp mig ändå.

Så är restaurang branshen, visst ibland låter det som om alla går över gränsen, men det är ju så, det är ett hektiskt humör i vissa kök, och blir värre vis stressigare tillfällen, ibland är det smällar man får ta...

2009-09-10 @ 00:11:52

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0