Helgen



Hejhej!

Igår kväll kom Frida hit och vi kollade på några filmer, lite för många filmer för en kväll. Vi åt även lite för mycket glass med maränger, godis och cola än vad som anses normalt. Och hälsosamt. Tur att  mamma inte såg det. Då skulle hon tvinga mig att äta grönsaker i en vecka. Sen gick vi iallfall och la oss, men kunde vi somna? Nej. Så vi gick ut en runda - i våra PJ's. Sommarkänslor mitt i hösten!

Frida är fortfarande kvar här och jag tvingar henne att titta bort så länge jag bloggar. Jag tvingar henne även att stanna kvar här till släkten kommer, vi ska nämligen ha släktkalas vilket innebär att Frida kommer vara livrädd efter den här helgen med min familj och släkt. Hon kommer börja tycka att Booi är normal jämfört med alla andra. haha

love, malin ♥

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0