I'am gonna make my dreams come true



Hej gulligrisar.

Det var en kock på resturangen idag från Danmark som faktiskt snacka med mig, kanske för han var 20år yngre än alla dom andra kockarna? haha
För en gångs skull så har jag faktiskt haft kul på praktiken idag. Det va på tiden det har ju faktiskt gått tre veckor.

Jag ska fortsätt med mitt lilla projekt nu, jag har gjort upp olika projekt som jag gör nu när jag inte har läxor och annat skit att göra. Man brukar ju alltid klaga på att man aldrig hinner göra något för man har skola och läxor och sånt? Ja, nu har ju jag inte de så jag tänkte göra lite nytta istället och göra sånt som behövs och onödiga saker som jag bara vill göra. Lite egosaker. Lite "make my happy-"saker.




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0