Just like a circus


Igår lekte jag med Alex. Alex har ju precis fått körkort så ni kan ju gissa vad vi gjorde?
Vi spenderade nästan en timme åt att hitta till Fridas jobb så vi kunde hämta upp henne när hon slutade. Sen blev jag uttvingad till mcdonkan för köpa glass. Och min outfit va ju inte att leka med, såklart fanns där folk inne på mcdonkan som man kände..

När vi senare skulle hämta upp Booi och sis på studentgatan för att köra hem dom så var där en äldre man som trodde att vi var en svarttaxi och skulle hoppa in i bilen. Fy fan vad rädda vi blev! Och fyfan vad vi skratta, jag trodde jag skulle kissa på mig..

Nu ska jag köra iväg med mamma, jag behöver lite nytt smink - höst smink!

pussar

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0