just like the cartoon


Hejhej

Jag fick sluta efter lunch idag, det fanns verkligen ingenting att göra på restaurangen så dom skickade hem mig. Fast jag var ju tvungen att göra någonting när jag kom i morse så jag fick göra personallunchen idag - helt själv. Det gjorde mig lite nervös men det gick bra!

Vill ni veta vad som hände när jag satt på busshållplatsen? Om inte så kan ni bara sluta läsa men jag gissar på att ni kommer fortsätta läsa ändå... Iallfall. Det sitter än äldre man brevid mig, i typ 55års åldern som också väntar på sin buss. Sen kom det en buss som körde förbi och den här mannen reser sig upp väldigt snabbt och springer rätt ut. Och som ni kanse vet så är hållplatserna inglasade? Haha! Ni kan ju gissa vad som hände? Det var precis som en teckand serie, fan vad det var kul (och liite synd om mannen) Tur att han fortsatte att gå där ifrån annars så skulle han hört mig skratta ihjäl mig!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0