last night



Tjejmiddagen igår var jättemysig, tack för allt Karin!

Sen var det en annan sak att komma hem. Först krockade bussen med en taxi så vi fick vänta på polisen och en ny buss. När vi sen kommit med en ny buss och skulle köra hem så var det stenkastning vid rosengård vilket innebar att bussen fick köra världens omväg. Detta betyde att det tog 2 timmar att ta sig hem. Fast det var lite underhållande att se Lina somna på bussen, tihi.

Vet vi vad jag såg reklam på precis? Season 2 av True blood! Den börjar på onsdag på canal+! iiih


P.S
Booi (uttalas boy inte bo-i, Karin) hälsar cha cha!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att du kom! Vem är chacha?

2009-09-12 @ 22:46:06

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0