måndag

Först av allt, twilightfan? Ta en titt på de här!

Det blev bara tre timmar på praktiken idag, efter lunch stack nämligen jag, Frida, Peppe och Linni till Hilton för att gå på CIS (center for international studies) och fick lite info från olika college från hela världen. Jag blev helt kär i ett college i Australien, Griffith heter de. Verka helt perfekt för mig. Förutom att de ligger på andra sida jordklotet, haha.

Efteråt blev det en fika där vi snacka om min 18årsdag nästa månad, vår resa till London om två månader och såklart om alla college! Sen gick vi och trakassera SFpersonalen lite.

Nu ska jag duscha sen blir det Svenska Hollywoodfruar.
"Alltså jag tar på läppstift kanske 50 gånger om dagen" haha


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0