my love, my hope, my dream - my life.

hej babes!

Jag sitter och lyssnar på U2, jag älskar U2. Wiiiiiiiiiiiiiith or wiiiiiiiiiithout yoooooooou.

Jag har kommit på en sak med praktiken. När jag står där och hakar massa skit och är så jävla uttråkad så vandrar mina tankar iväg, ibland går dom lite för långt men det har jag inget emot. Det är sjukt vilka idéer oh saker jag kan komma på. Jag underskattar verkligen min fantasi och alla möjligheter som finns runt omkring mig som jag inte riktigt ser. Detta låter säkert jättekonstigt men jag har fått ett riktigt wakeup call typ. Nu vet jag vad jag vill göra.
Nej, mamma jag har inte druckit för mycket cola och är hög på socker.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ville du träffa Saga?:)

2009-09-17 @ 00:34:01
URL: http://hannablivandemamma.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0