"My mother is part albino..."


Har haft min värsta dag på praktiken so far. En av kockarna kommer jag snart jaga med en kniv och låsa in han i frysen..

När jag var på väg mot värnhem för ta bussen och träffa Alex så såg jag bland det roligaste jag någonsin sett! Ett fyllo på rullor! haha Kan ni tänka er en extremt skabbig man med ner kissade byxor, helt jävla väck med en systembolagspåse i ena handen och två ben som åker åt varsett håll? Och hela tiden skriker "Akta alkoholen!"
Shit vad jag skratta!

Om två timmar hämtar Alex upp mig (hon tog sitt körkort igår! Grattis darling!) och sen ska vi ut på hemligt uppdrag! tihi

Jag har även en skitbra idé om vår studenten, den kommer bli så himla bra! iiiiiiih!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0