New Moon soundtracket

Jag vet att det blir mycket twilight nu men soundtracket till New Moon har släppts!

jag ska se om jag kan ladda ner låtarna så jag kan få lite feeling! tihiiiii!

  • DEATH CAB FOR CUTIE — MEET ME ON THE EQUINOX
  • BAND OF SKULLS — FRIENDS
  • THOM YORKE — HEARING DAMAGE
  • LYKKE LI — POSSIBILITY
  • THE KILLERS — A WHITE DEMON LOVE SONG
  • ANYA MARINA — SATELLITE HEART
  • MUSE — I BELONG TO YOU (NEW MOON)
  • BON IVER & ST. VINCENT — ROSYLN
  • BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB — DONE ALL WRONG
  • HURRICANE BELLS — MONSTERS
  • SEA WOLF — THE VIOLET HOUR
  • OK GO — SHOOTING THE MOON
  • GRIZZLY BEAR — SLOW LIFE
  • EDITORS — NO SOUND BUT THE WIND
  • ALEXANDRE DESPLAT — NEW MOON (THE MEADOW)

  • Kommentarer

    ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

    Vad heter du ?
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (Bara jag som ser den)

    Din bloggadress:

    Vad har du på hjärtat?

    Trackback
    RSS 2.0