Onsdag

 Så jag tänkte att ni ville höra om min dag :)

Jag gick ju till tandläkaren imorse och när jag kommer dit och har fått min mun undersökts så hittar inte tandläkaren hålet som jag är där för att laga.. Mysko.. Jag kanske har självläkande krafter?

Note to self: Om sångkarriären inte funkar - bli superhjälte.

Därefter blev det två timmar praktik, fick gå hem vid lunchen pga menskramp. Frida räddade mig med tabletter och tog hand om mig till jag mådde bra.
Sen träffade jag Peppe för en fika och lite senare joinade Alex oss för middag.

Pussegullig dag!


Ursäkta mig men man orkar inte alltid posa och försöka se söt ut - ibland måste man visa sitt sanna jag.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0