Single ladies

Alltså sånt här trodde jag bara hände på tv och film. Att man ser någon så snygg att man bokstavligt talat tappar hakan. Men tydligen hade jag fel.

Vi sitter och kollar på VMA's och Beyonce uppträder till single ladies och dansar till och alla vet ju hur hon dansar i den videon? alla tjejor vill kunna dansa så och alla killar vill ha en tjej som kan dansa så. men iallfall.
Booi sitter och äter ett äpple och helt plösligt tappar han äpplet från munnen och äpplet rullar ner på golvet. Han hade tydligen aldrig sett den videon. Gissa om jag hade kul åt det? Mimmi å andra sidan tyckte det inte var lika kul och tvinga in äpplet i hans mun igen.. haha


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0