söndag

Hejhej!

Det var ett tag sen jag uppdaterade så jag tänkte göra det nu.
Jag mådde ju inte så bra i torsdag men under kvällen blev det ju bättre så jag stack ut. Detta var såklart ett stort misstag och på fredag morron vaknade jag upp med världen feber och skit. Ett tag fick jag lite panik över det var svininfluensan. haha

Så hela helgen har gåt ut på att jag har legat nerbäddad som sett massa Patrick Swayze-filmer. Detta var så klart inte mitt egna val utan jag blev tvingad av mamma. Och efter hennes "Patrick är min Robert Pattinson så låt mig va" hade jag inget annat val än se Dirty Dancing, Ghost osv. Tur att det iallafall är bra filmer.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0