Söndag



Igår kollade jag, Mimmi, Booi och en annan killkompis på filmer. Först ut var såklart en skräckfilm. Ja, ni kan ju gissa hur det gick? Jag skrek så jag tappade rösten och killarna tyckte det var skitkul att skrämma mig igenom hela filmen. Varför jag kollar på skräckfilmer vet jag inte..
Sen kollade vi på Marley and me, och hjälp vad jag ville gråta i slutet på filmen! Dumms bölfilm..

Det är söndag och höst. Jag vill baka och dricka te och ta på mig myskäder! Och det är precis vad jag ska göra resten av dagen! tihi

Kommentarer
Postat av: Linis

muuuuuuu

2009-09-06 @ 18:25:46

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0