tisdag


Jag hade en riktigt mysko dröm inatt!
Jag var på en skola med gaybloggaren Amir och helt plöstligt går Kissie förbi oss. Då brsiter Amir ut "-Kom, så ska vi ha kul!", jag fattar inte så mycket och följer efter. När vi har kommit runt en hörn där ingen kan se oss så hoppar Amir på Kissie och slår henne och drar av henne löshåret och spottar på henne så all hennes brunkräm rinner bort. Sen vaknade jag.


Så vad kan den hör drömmen betyda? Att jag läser för mycket bloggar och är databeroende? Antagligen.

Jag ska snart sticka till praktiken men mår inte så bra. Börar bli förkyld och är helt "tjock" i halsen. Inte så jättekul precis. Speciellt inte om man jobbar i ett kök.

pussar♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0