50 dagar kvar..



Hejsan gullisar.
Vi hade vår första lektion med vår nya vikare idag. Hej mini-Hitler. Bruden är helt sjuk. På vår första lektion ger hon oss två arbeten att göra plus en annan uppgift. Hallå, vad hände med dom snälla vikarierna som man hade i högstadiet? Dom man bara kunde köra över? Saknar dom.

Efter skolan stack jag och hämta upp min studentklänning som jag lagt undan. Sen följde jag och Ida med Adam och Timothy när dom leta efter sina kostymer till studenten. Tog nästan två timmar men dom hittade iallafall vad dom letade efter och blev väldigt stiliga!

Usch, bara 50 dagar kvar nu!
Sitter och försöker bestämma mig om jag ska inte till stan och fira 50dagars med resten av Jörgen Kockarna. Fick världens jobbiga huvudvärk.  Mitt huvud säger nej, precis som mitt konto på 107 kr.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0